Girafariglove Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Vem e eran favvo figur i manga-världen :blink: ? Mina e Sesshômaru o Inu yasha från mangan Inu yasha o Nami från One piece. Ni får välja fritt från era favvo serier o i och med att det finns så otroligt många olika kan jag inte göra en omröstning (även om jag skulle velat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Naruto ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det blir väl Yugi Muto, från Yu-gi-oh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 naruto han är cool :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Min Klara favorit är Sakura från både Tsubasa och Card Captor Men andra favoriter är: Kurogane (Tubasa) Kyo (Fruit Basket) Haji (BLOOD+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Deady the Evil Teddy, vet inte om det räknas som manga. Men grym är han iallafall, så det skadar ju inte att påpeka det även om det nu inte räknas som manga;>.. http://www.projekt.com/projekt/assets/prod...es/sir90810.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Guu från Jungle wa itsumo kanske? ;) Hmm... en figur... Hisoka från Hunter X Hunter... Kyo från Fruktsallad är ju kul också. !!! Akira! Från School Rumble, hon gillar jag! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Oj oj, svårt val. Men få se nu ... :3 Uchiha Sasuke från naruto självklart! X3 Kyo från fruitbasket Demonöga kyo från samurai deeper kyo. Sasuke från Samurai deeper kyo. Dark och Daisuke från DN Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Sailor Moon's katt (vad den nu heter) är lätt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Kaneda i Akira. Helt klart. Tetsuo är ju skitgrym med sin elakhet. :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag gillar inte manga så mycket men jag gillar nog Ash i pokémon bäst ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Jag gillar inte manga så mycket men jag gillar nog Ash i pokémon bäst ;). pokemon-manga=sant? naj hmm har läst hela serien av dragon ball så jag tycker att son guko är min favvo ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.