Gäst Totorio Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 hej jag undrar om det är någon som läst info om halo 3 skulle jag vilja veta lite om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Level har spelat det i mp köp tidningen där står det mkt jag kan säga att det kommit ett nytt fordon som heter Mongoose som 2 st kan sitta i bungie räknar med att den används mycket i capature the flag eftersom den är väldigt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Det finns nya vapen(dööh)som till exempel Spiker,som skuter spikar och ar en bajonett, en ny sorts granat som heter Spike grenade,som fastnar på väggar och skjuter en eldkvast rakt ut, Assault Riflen från första spelet kommer tillbaka i uppgraderad version och så finns det något som kallas Spartan Laser,som jag inte har någon information om.Man ska också kunna använda Fuel Rod Cannon i multiplayer(hurra)! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Det finns nya vapen(dööh)som till exempel Spiker,som skuter spikar och ar en bajonett, en ny sorts granat som heter Spike grenade,som fastnar på väggar och skjuter en eldkvast rakt ut, Assault Riflen från första spelet kommer tillbaka i uppgraderad version och så finns det något som kallas Spartan Laser,som jag inte har någon information om.Man ska också kunna använda Fuel Rod Cannon i multiplayer(hurra)! :D Vart står detta? I den senaste Level tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nej,i den nyaste Xbox Life-tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Här finns en hel del information. http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Kommer man kunna spela 1 - 4 Player ? :'D Tacksam för svar .. /7 Foxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 man kommer kunna spela 4 player split screen mest troligt! och man kommer kunna spela 32 personer sammtidigt i samma bana i LIVE.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Det kommer bli väldigt roligt online tror jag! Kommer nog spendera många timmar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 man kommer kunna spela 4 player split screen mest troligt! och man kommer kunna spela 32 personer sammtidigt i samma bana i LIVE.. :D 32 spelare! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 i förra numret av gamereactor (som finns här) finns det en "Sex anledningar till att Halo 3 kommer att äga". Och är läsvärd. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.