Gäst DonKeN Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Yes,änterligen ingen warrior :lol: Warrior ownar!
Potatisbil Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 (redigerat) Behöver jag säga nåt mer? :P Om ni inte tror mig, gå in på http://www.wow-europe.com/en/info/classes/index.html och markera warlock texten ^^ Blizz älskar warlocks :) Redigerat 25 December 2006 av Fang.Fury
Goglashszzz Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 Ja fattar inte vad du menar -.- Shamaner FTW! :P
neVah Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 De bästa är Rogue, Hunter eller Warlock enligt mig.
Potatisbil Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 Ursäktar för mitt senaste inlägg....var en aning trött då, och kollade antagligen inte vilken tråd jag postade på ^^ Jag tror att, just nu, så är warlock antagligen den bästa.... I alla fall demonology specc :P Fel guard kan soloa gubbar på samma lvl som den själv, har en 3 sec stun spell och warlocken får överdrivet mycket mer skada med sina spells. //potatisbil
Flagg Skrivet 25 December 2006 Rapport Skrivet 25 December 2006 Jag skulle nog säga shaman då de har bäst burst dmg i hela spelet. Windfury proc med ett 2h med hög dps, mums. :P
Nittionio Skrivet 29 December 2006 Rapport Skrivet 29 December 2006 Lätt Hunter/rogue Hunter e så fega man hinner inte ikapp dem och rogue skadar riktigt mkt.
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 warlock, felguard ownar :) Tycker warlock va redan lite för bra för att få en felguard ^^ :bah:
shacti Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Burken: Allvarligt? Jag har aldrig mött en shadowpriests som jag inte vunnit över. Sluta larva dig och läs vad jag skrev istället. Jag snackade om när man är i en battleground. Warriors har tillräckligt med liv och armor för att klara alla småsmällar man får i bg. Shadowpriest i bg hinner oftast inte få upp sin sköld eller dota mig i bg. L2P och fatta att det är stor skillnad på en 1on1 duell och bg. Redigerat 5 Januari 2007 av shacti
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 Burken: Allvarligt? Jag har aldrig mött en shadowpriests som jag inte vunnit över. Shadowpriestes är typ bäst 1vs1 i hela spelet.
Rekommendera inlägg