Burken Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 jag skulle säga Shadow priets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hejsan...Asså jagxD undrar vilken class som e bäst i PvP (BG, battleground) Jag ska göra en Blood Elf när Burning Crusade kommer men jag kan inte bestämma mig.... Funderar nog mest på Rogue/Mage.... PS Classer för Blood Elf: Mage, Paladin, Hunter, Priest, Rogue och Warlock paladins har en buff som ger deras holyatacker 70%(eller nått) mer threat, inte gjord för tanking? Vi har druider som ibland tankar i MC om vi inte har tillräckligt med warriors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Mage/hunter ...fasst det beror också på vem som spelar classen hur skillad man e osv ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Rogue. Hatar att möta de. Fega som *** Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Warlocks tycker jag är bäst på PVP.. Inte mot Rogues men mot resten av klasserna tycker jag. Ojoj, du har inte mött ngn bra rogue hör jag. Stunlock, aldrig råkat ut för det? Cheapshot, hemo hemo kidney shot osv. Du hinner inte ens casta en insta spell innan du är död. Burken: Allvarligt? Jag har aldrig mött en shadowpriests som jag inte vunnit över. Mujo: Från pallyns attacker ja, men han kan inte attackera fem mobs samtidigt och dra aggro, som en warrior kan med taunt. Chucky: Mages är inte bra, locks och rogues vinner lätt över dem. Säkert fler klasser men jag har inte mött mages med några andra klasser. Hunters: Sappa huntern, döda pet. re-stealtha och äg sönder huntern. Crippling poison hindrar kiting...nejdu, hunters är inte så bra som många tror. SpoWn: Fega? För att dom har stealth? För att dom använder vanish när dom håller påatt dö? Jag fattar inte vad du menar med fega... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hunters suger på PvP om man inte spelar bra. T.ex, om en rogue sappar en så är det kört för huntern. Bara om den inte hinner göra feign death sen trap, men då har ju roguen använt vanish. Mujo, Druids tål mer än Paladin och har Growl som ersätter taunt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura? Har hört att Dire Bear Form får 360% mer armour och liv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 dr00ds har mer armor och mer hälsa om dom är feral Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 DonkeN: Har inte pally mer armor, dom kan ju ha plate plus devotion aura? liv vet jag inte men dire bear form och moonkin form får 360%+ i armor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 DonkeN: ironin var verkligen nödvändig för att man skulle förstå vad du ville säga... shadow speccade priests är ena j*vlar i one on one. Måste använda en del cd's för att slå dem. Oftast går det inte ens då. Däremot är warriors bäst i gruppstrid, alltså bg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 I gruppstrid ja, men warrior får problem med Shadowpräst om det är 1on1. Jag får ingen rage när dem använder skölden, är tvungen och använda Berserker Rage och Bloodrage. Och dem har CD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg