Hoppa till innehåll

Söker Seriösa G.a.m.e.r.s.


edishasanic

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Okej killar och tjejer jag ska updatera lite samma sak gäller som jag skrivit tidigare fast nu är Admin fullt och vi har lite mer positioner att välja på.

 

Vi ska släppa en tidning och vi behöver folk som vet hur en spel tidning ska se ut framsida och baksida, man ska kunna photoshop, man ska ha phosotop självklart, man ska vara bra med design veta vad allt ska ligga osv.

 

Vi ska också ha lite tävlingar, Grafiska tävlingar betyder att man gör en bild i photoshop, paint eller något annat bild program vi på GC har bestämt sedan så dömer några domare och man vinner ett pris.

 

Andra tävlingen är varje månad och det går ut på att man ska helt enkelt som en skraplott, man får fyra (4) (måste vara registrerad på hemsidan) sen så sparas numren i databasen med användarnamnet, IP, när du klickade osv så er som försöker göra flera profiler för att vinna kan inget göra.

 

Första månaden så kommer en Xbox 360 Premium Pack med 2 spel vara priser till den som vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*UPPDATERAT*

 

Ok just nu söker vi också folk som kan rendra eller "render" på engelska. Ni ska ha mycket goda kunskaper i photsohop och det ska vara professionela renders.

 

Lägg till mig på msn: [email protected] så kan du visa mig några saker du gjort.

 

P.S gör reklam för oss också vi vill gärna ha så mycket medlemar som möjligt när sidan är uppe och får vi runt 1000 medlemar så kommer jag hålla en tävling där man kan vinna en Xbox 360 premium med 2 valfria spel.

 

Ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...