Gäst Szellerie Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 RallyPacker Kexxet och Nico är väldigt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 (redigerat) EDIT! Redigerat 24 November 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Finns många som är duktiga här på fuska.se men jag tycker att Rallypacker är den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Nyllet, Burken och Zimens. Orson ska tydligen också vara jättebra eller, rent av den bästa, men jag har inte sett någon av hans bilder. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Nyllet, Burken och Zimens. Orson ska tydligen också vara jättebra eller, rent av den bästa, men jag har inte sett någon av hans bilder. :/ Han är enligt mig, helt klart den bästa på fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Glömde Apoca. :/ Han är nog den enda som kan mäta sig med Orson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag tykcer inte om Apocas bilder så mycket. de är alltid svarta och hemska. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Jag tykcer inte om Apocas bilder så mycket. de är alltid svarta och hemska. :/ eru rädd eller? :P jag har inte heller sett några bilder från orson, var kan jag hitta några? :) Redigerat 16 November 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag tykcer inte om Apocas bilder så mycket. de är alltid svarta och hemska. :/ De flestaÖh.... Under jorden Du får göra som Arkitekterna, leta upp det. Jag vet en hemlighet, jag kunde hitta en massor av hans bilder där, men tyvärr har han sagt till de som vet att hålla käft, och jag sviker inte. :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Orson ska göra en banner till mig ;) Väldigt duktig och han utklassar nog det flesta på forummet det ända tre som har en chans är väll Apoca,Rally och Nico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Jag tykcer inte om Apocas bilder så mycket. de är alltid svarta och hemska. :/ hmm, förstod inte riktigt...arkitekter ritar väl hus? ska leta lite på deviantART etc. är det han? http://o-r-s-o-n.deviantart.com/ ska jag vara ärlig så trodde jag han var bättre än så.. :) Redigerat 17 November 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Inte direkt nån Idol men, Nyllet isåfall. Han överaskar alltid med nya idéer och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.