Hoppa till innehåll

Vilken Bana Hatar Ni Mest I Counter Strike?


Pedemaster

Rekommendera inlägg

  • Svar 64
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Bara jag som tycker att cs_assault suger?!

Så jÄÄvla dryg och lam! T campar röv och CT rushar in och blir sprejade av nån T som ligger och campar! T har ju ett fett övertag på den, och det låter både när man går genom dörren och kryper i rören!

Dessutom tar ju rundorna skitlångtid för att CT inte vågar gå in och T forsttsätter campa!!!

Redigerat av Zlayer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just därför! Då måste ju CT tänka taktiskt.. Deras fördel är ju att dom har så stort område att röra sig på... Liksom... En sniper kan täcka (från huset) både venten (rören) och bak ingången.. Och en annan kan stå på den där bron och täcka där... Och sen så går man in rätt försiktigt precis som man ska göra... Folk som stormar är självmords bälegna :) ... Fast namnet låter lite konstig... Assassult = Storma

Men banan är snygg men det dåliga är att T campar :cry:

Då är det bäst att ha en sån där camper manic som gör att man inte kan det XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara jag som tycker att cs_assault suger?!

Så jÄÄvla dryg och lam! T campar röv och CT rushar in och blir sprejade av nån T som ligger och campar! T har ju ett fett övertag på den, och det låter både när man går genom dörren och kryper i rören!

Dessutom tar ju rundorna skitlångtid för att CT inte vågar gå in och T forsttsätter campa!!!

 

Så sant ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara jag som tycker att cs_assault suger?!

Så jÄÄvla dryg och lam! T campar röv och CT rushar in och blir sprejade av nån T som ligger och campar! T har ju ett fett övertag på den, och det låter både när man går genom dörren och kryper i rören!

Dessutom tar ju rundorna skitlångtid för att CT inte vågar gå in och T forsttsätter campa!!!

 

 

det vore ju ganska dumt av T att rusha ut igentligen, CT ska rädda gisslan som T ska vakta(campa ;P) men jag gillar assault för den är rätt jämn iaf, man kan kolla vart nästan alla spelare befinner sig via kamerorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...