Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Skojar du med mig? Lost In Translation är otroligt bra. Bill Murrays stil är bara för grym. Får jag inte ha en egen åsikt eller? Om jag hade skojat så hade gjort en smiley efter för att visa det.Kan man inte säga någonting utan att någon påpekar det man säger eller :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Sämsta filmen/filmerna jag har sett måste vara: Vanilla Sky och Amelie from Montre Finns bara inget värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 kommer inte ihåg vad den hette,men det var några dockor som åker rally.otroligt fult gjord så man mådde illa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag kommer nog bli hatad för detta men... ...Matrix Jag e inte ensam :meddum: Men Matrix e urkass. För att inte tala om alla äckligt romantiska filmer som "You´ve got mail" ect. ect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag vet inte men denna tråd är nog den sämsta tråden någonsin :) Varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Alexander med Collin farrel, den är för lång och jäkligt tråkig men längtar bara tills slutet Ändrar mig till Utvandrarna. En meninglös film som man bara vill somna ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Alexander med Collin farrel, den är för lång och jäkligt tråkig men längtar bara tills slutet särskillt när man tittar på den i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Min farfar visade mig en film som hette Barnen från Frosmofjället eller nått... Snälla nån, jag var 8!!! Jag fattade inget och snodde en glass ur hans frys ;) Jag såg en... The Wisher.. Det skulle typ vara läskigt när en gubbe, som såg ut som en av bandmedlemmarna i Kiss, dök upp i ett träd och hade glasbitar som klor typ.. Alla andra säger att den e läskig.. Det är den inte.. Mitt tips: Kolla inte på den, det känns som nålar i ögonen! Redigerat 25 November 2006 av Subzero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 The sound of music! Är så himla långtråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Antagligen kommer många att ogilla mig för detta men jag tycker så. Titanic är en av de drygaste filmerna jag sett. Själva historen är bre eftersom det hänt på riktigt och allt, men jag gillar den ändå inte. Vanilla Sky är också jätte dålig, jag hann ärligt talat med i handligen och fattade inte ett dugg ._. Alexander den store är också en dålig film. Det enda som händer är krig, krig och krig nästan .... Sedan finns det ju massor av andra filmer som är dåliga men orkar inte skriva alla dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 typ nån tecknad barn film :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Dr. T och kvinnorna! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.