Gäst Yantra Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ungdomar vill inte snacka med sådna som är flera år yngre kanske? Jag har varit inne där och porr mm brukar aldrig pratas om(vad jag vet), som tur är. ne det är för det mesta rätt dött därinne :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 lol jag med.. :( Haha vilket samman träffande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jobbigt, ½ år kvar. Tur att vintrarna i Norrland går så fruktansvärt fort då.. Hrm.. Host.. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det dära med åldersgränsen är faktiskt inte så bra för vem som helst kan göra en ny användare och låtsas att denne är 15+ och gå in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Va ska man ha istället för åldersgräns då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag 5 år buhuuuuuuuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Va ska man ha istället för åldersgräns då? Om du sa till mig så kan man skriva t.ex 16 om man igentligen är 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 n'r jag fick veta om de så trodde jag att de skulle va ett seriöst forum utan en massa 12 åringar som älskar pokemon ! men jag hade fel, så fel. Porr porr & åter porr ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 n'r jag fick veta om de så trodde jag att de skulle va ett seriöst forum utan en massa 12 åringar som älskar pokemon ! men jag hade fel, så fel. Porr porr & åter porr ! Det är sprit, knark och sex också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 n'r jag fick veta om de så trodde jag att de skulle va ett seriöst forum utan en massa 12 åringar som älskar pokemon ! men jag hade fel, så fel. Porr porr & åter porr ! Mmm det är ju mycket bättre :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 de handlar mest om mig och Guggo och vad vi gör när ingen tittar på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 kanske det är därför det är dött därinne ingen vill ju veta vad du och guggo håller på med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.