Putside Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Ja, jag har skolkat dock inte alls mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Har skolkat en hel del tidigare när det varit jobbiga lektioner och liknande men den senaste tiden har jag försökt att gå på alla lektioner eftersom jag är rädd att mitt studiebidrag ska bli indraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Studiebidraget kan inte bli indraget så lätt. Du måste skolkat mycket :/ Undrar vilket ämne som det skolkas mest i. Måste vara syslöjd skulle jag tro :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Studiebidraget kan inte bli indraget så lätt. Du måste skolkat mycket :/ Undrar vilket ämne som det skolkas mest i. Måste vara syslöjd skulle jag tro :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Studiebidraget kan inte bli indraget så lätt. Du måste skolkat mycket :/ Undrar vilket ämne som det skolkas mest i. Måste vara syslöjd skulle jag tro :P antagligen, inte särskilt roligt enlig mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_94 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 jag har inte skolkat och kommer inte att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Kommer inte ihåg när jag skolkade senast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Gjort det nån enstaka gång, dock aldrig hoppat över bara en lektion när man är i skolan, men hela dagar när man säger att man är sjuk e de flera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag har skolkat. Men aldrig att jag skulle skolka för att sitta hemma och spela. Det känner jag två som gör... Senast jag skolkade var pga att jag inte ville vara med på en friluftsdag. Varför ha det när man går i gymnasiet :blink: Alla föruton en i klassen fick utskällning då, för det var bara en ifrån vår klass som var med (1 av 6 elever :gitarr: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 en gång så "Skolkade" jag på matten, fast egentligen inte, jag glömde bara bort det och gick och åt istället XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Studiebidraget kan inte bli indraget så lätt. Du måste skolkat mycket :/ Undrar vilket ämne som det skolkas mest i. Måste vara syslöjd skulle jag tro :P Är man frånvarande 20% av den lektionstid som finns på en månad så ryker det. Det blir runt 40 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 skolkar inte eller jo, en gympalaktion förra året så skolkade hela klassen typ. för att vi hade gympa med dom som var ewtt år äldreoch gympan gick typ ut på att dom barbarerna skule skjuta läderkulor på oss :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.