Hagge Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Är det någon som vet hur man kan ta screenshots på Oblivin? Har provat med "PrtScr" knappen utan resultat och har även kollat på Options/Controls om det är någon annan knapp med icke. :( Hjälp mig blir knäpp (mer än vanligt) :D Citera
Gäst Muuu Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 du kan ju ladda ner fraps(gratis program). där du kan ta både screenshots och filma. Citera
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 När du tagit ett kort så klistra in det på PaintShop! Då får du fram fotot. Citera
Scarlet Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Jag hade också svårt för det där... Men i något txt dokument så finns det någonting med screenshot som du ska ändra från 0 till 1 tror jag... Någon annan här visste :D Citera
Cornificius Skrivet 22 November 2006 Rapport Skrivet 22 November 2006 finns ett fusk så man får ett screenshot :D Citera
Garone Skrivet 22 November 2006 Rapport Skrivet 22 November 2006 När du tagit ett kort så klistra in det på PaintShop! Då får du fram fotot. Eller gamla goda MSpaint. 1. PrtScn 2. Kör: mspaint 3. Control + V 4. Spara som JPG. Testa det. Citera
Oden Skrivet 23 November 2006 Rapport Skrivet 23 November 2006 Jag hade också svårt för det där... Men i något txt dokument så finns det någonting med screenshot som du ska ändra från 0 till 1 tror jag... Någon annan här visste :D Stämmer, bara o googla fram ^^ Citera
magnus_the_gamer Skrivet 9 Mars 2007 Rapport Skrivet 9 Mars 2007 Gå in i oblivion filen och leta upp den som är en ini fil. sen scrollar du/ni ner tills du ser "enabledscreencapture=0" och ändrar 0 till 1. sen så funkar pr :rambo: tsc Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.