Hoppa till innehåll

Bästa Photoshop?


Gäst Najsarn

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

 

Det märks att du inte har stor erfarenhet av Photoshop.

CS/7.0 är visserligen inte de bästa Photoshop men det är bättre en Elements 3.0.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

 

Stor och stor? Han har Photoshop Elements 3.0, jag med. Enligt han är 7.0 CS bajs, enligt mig med. Det är min, våran åsikt. Det handlar inte om hur stor erfarenhet man har, gå och lira CS eller nått va..

 

"ÄGD!" "ÄGD!" "ÄGD!"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

 

Det handlar om hur kunnig man är, och hur erfaren man är. Elements är bra om du inte är så bra på bildbehandling och inte vill kunna göra någonting avancerat. Riktiga photoshop är för de användare som är lite mer avancerade, professionella och semiprofesionella användare. Men fattar man inte att skit av ett bra program så klart som f*n man tycker det är dåligt.

 

 

---

Sedan så var det vilket photoshop man ansåg var bäst och inte bara vad man själv hade som tråden skulle handla om, försök komma ihåg det alla som postar i fortsättningen.

 

Personligen tycker jag du ska testa riktiga Photoshop först Najsarn, och kolla in lite guider på nätet. Det finns ju som sagt 30-dagars trials.

Tycker du det är för svårt så väljer du bara Elements istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs.

 

Ptö, han har ju ingen rätt att komma och kalla mig oerfaren det första han gör. ^_^ Photoshop Elements 3.0 rullar på fint för mig, och enligt mig är det de 'bästa' för dom andra vet jag inte ett piss om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl troligt att Adobe tycker att Photoshop CS2 är bäst, de tar mest betalt för det. Om man sen kollar på jämförelserna på sidan ser man att Adobe Photoshop CS2 klart har överläget.

 

Själv använder jag CS2, då det har flest funktioner.

 

Men om man inte kan använda alla funktioner så kanske det duger med ett enklare program.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...