Gäst Szellerie Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Handlar tråden plötsligt om vilket PS man har eller :S btw jag har CS och det är knappats komplicerat -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Masta Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Bästa Photoshop är klart CS & CS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Det märks att du inte har stor erfarenhet av Photoshop.CS/7.0 är visserligen inte de bästa Photoshop men det är bättre en Elements 3.0. Redigerat 25 November 2006 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 (redigerat) jag har photoshop 9.2 cs2 svenska som är bra och du ska skaffa dig den tror jag Redigerat 26 November 2006 av aso090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Handlar tråden plötsligt om vilket PS man har eller :S btw jag har CS och det är knappats komplicerat -.- mer komplicerat än 7.0^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Stor och stor? Han har Photoshop Elements 3.0, jag med. Enligt han är 7.0 CS bajs, enligt mig med. Det är min, våran åsikt. Det handlar inte om hur stor erfarenhet man har, gå och lira CS eller nått va.. "ÄGD!" "ÄGD!" "ÄGD!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Det handlar om hur kunnig man är, och hur erfaren man är. Elements är bra om du inte är så bra på bildbehandling och inte vill kunna göra någonting avancerat. Riktiga photoshop är för de användare som är lite mer avancerade, professionella och semiprofesionella användare. Men fattar man inte att skit av ett bra program så klart som f*n man tycker det är dåligt. --- Sedan så var det vilket photoshop man ansåg var bäst och inte bara vad man själv hade som tråden skulle handla om, försök komma ihåg det alla som postar i fortsättningen. Personligen tycker jag du ska testa riktiga Photoshop först Najsarn, och kolla in lite guider på nätet. Det finns ju som sagt 30-dagars trials. Tycker du det är för svårt så väljer du bara Elements istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Photoshop Elements 3.0 är ett riktigt bra photoshop, däremot skulle jag säga att Photoshop CS 8.0(?) / 7.0 är bajs. Ptö, han har ju ingen rätt att komma och kalla mig oerfaren det första han gör. ^_^ Photoshop Elements 3.0 rullar på fint för mig, och enligt mig är det de 'bästa' för dom andra vet jag inte ett piss om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowball Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Skulle nog tro att det e photoshop CS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 har adobe photoshop elements 4.0! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Det är väl troligt att Adobe tycker att Photoshop CS2 är bäst, de tar mest betalt för det. Om man sen kollar på jämförelserna på sidan ser man att Adobe Photoshop CS2 klart har överläget. Själv använder jag CS2, då det har flest funktioner. Men om man inte kan använda alla funktioner så kanske det duger med ett enklare program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.