123spill Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Kappa Mikey och Svampbob fyrkant är också bra :D Och Ed Edd och Eddy... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Kenny VS Spenny Hemsökta Hus Viva La Bam fast jag kollar inte så mycket på TV, mest MTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 7th heaven. Alla moraliska dilemman, finns inget bättre. Bortsett från öppna kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Minna favorit program är 24 Time out Parlamentet Anna Phil Pokemon Kustbevakningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 7th heaven, Ugly Betty, City akuten, Grey's anatomy och mythbusters (såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GodAmongInsects Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Simpsons, Prison Break och Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Enda gången jag ser på Tv är när jag ser på Lost så det måste vara det bästa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 7th heaven. Alla moraliska dilemman, finns inget bättre. Bortsett från öppna kanalen HAHA! 7th heaven är så j*vla fattigt, allt dom kan säga e: We need to talk honey The Shield är d absolut bästa program som någonsin gjorts. Det går på Canal+ så d e nog nt så många som kollar på d men d e iaf så j*vla bra. Weeds e också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag gillar mest Vänner, Prison Break & Seinfeld för tillfället på grund av komiken och spänningen. 1. Prison Break 2. Vänner 3. Seinfeld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 (redigerat) Finns många några är iaf, simpsons :P Dödlig fångst på Discovery om krabbfiske. Välldigt bra, såg ett avsnitt idag när en av båtarna skönk. Minst 4 dog :( Extrem ingenjörs konst är bra också och Extrema Maskiner :D Sen finns det ju en massa andra bra också... samma som du+ CSI Alla olika CSI, Grey´s Anatomy Seinfeld Redigerat 30 November 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 1. Simpson :D 2. Parlamentet 3. Time out Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheVaski Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 viva la bam ,jackass m,m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.