Hoppa till innehåll

Hur Blir Man Vampyr I Oblivion


Gryphon

Rekommendera inlägg

  • 3 månader senare...

OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)

Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.

Soad_token

Redigerat av Soad_token
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)

Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.

Soad_token

 

Det är Dark Brotherhood som man ska gå och mörda alla i, inte Thieves guild. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OM du inte har fått uppdraget att mörda alla i Thives guild så kan du snacka med vampyren där och följa hans instruktioner så löser det sig :)

Om du inte vet hur du blir medlem i thives guild finnns det bra guider om du kollar bland fusken. Du kan även snacka med vampyren (tror jag) om att bli av med vampyr "sjukdomen" om du vill.

Soad_token

 

OK...sry

Vill också ta och be om ursäkt för att ha hjälpt "någon" att hålla igång gamla Oblivion trådar :( Det var dock inte medvetet utan glömde bara kolla när dom var startade

Ursäkta

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...