Inside Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Har undrat länge om jag och min kompis ska köpa Fifa 07 till vårt Playstation 2. Men det har aldrig blivit av. Så jag undrar är Fifa 07 någonting man inte köper i onödan ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 fifa 07 är helt klart inget man köper i onödan,men vill man ha bättre fotbollsspel ska man köpa pro evolotion soccer 6 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Okej, Har tänkt lite på Pro Evoulotion Soccer men jag är inte så säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 PES6 äger fifa 07 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag sa ju det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 nee...jag tycker du ska köpa FIFA07. :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 (redigerat) nee...jag tycker du ska köpa FIFA07. :D :gitarr: kanske för att du endast för fifa 07 är det ända spelet du har utav dom två Redigerat 24 November 2006 av Ocelot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag har provspelat PES6 i en butik.. Och jag tyckte inte om det lika mycket som Fifa07.. Så jag tycker att du ska köpa Fifa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Tycker att du ska köpa FIFA. Kan inte så mkt om det andra spelet. Men FIFA är bra. Har alla från 98-07 på playstation2 eller dator (98 på super nintendo). FIFA är det bästa spelat, så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det är ganska svårt men du kanske ska köpa båda? Fifa har bättre karriär läge men Pes är roligare och köra typ med en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag tycker fifa är bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det är ganska svårt men du kanske ska köpa båda? Fifa har bättre karriär läge men Pes är roligare och köra typ med en kompis Det är väll ganska onödigt. Bättre att köpa ett av de.FIFA street 2 är också roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg