Inside Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Har ni bra skolmat? Skriv gärna exempel på mat som ni får. Vi får t.e.x Senapsdoftande Nötköttsgryta med ris. Inte gott! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det bror ju på. Jag är laktosintolerant så jag får inte samma mat som dom andra och då när det är sås eller nåt i så får jag t.ex när det är pannkakor, vatten i dom istället. Inte särskilt gott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ibland gott,ibland inte gott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Vi har usel skolmat. Idag fick vi till exempel råa köttbullar med potatis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Bara typ bästa skolmaten i Skaraborgs län :P is the shitt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 samma som Ocelot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Våra skolmat är äckligt och vi brukar få råa potatisar ofta Och idag fick vi mjuka äckliga köttbullar med pasta och det passar inte ihop precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 potatisarna i min skola smakar som gummi och är som gummi. man kan kasta in dom i vägen och den studsar tillbaka!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 året innan jag började så blev den uttsed till den med bäst skolmat i sverige :D nu suger den :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Om du klickar här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Se...ighlite=skolmat Så ser du att det är fler än du som har undrat samma sak. Dra upp någon av dem som inte är alltför gammal... Tråd låst, finns ett stort antal liknande trådar redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg