purjo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 "Finns det hat så finns det kärlek"-Okänd Så om ni tror att kärlek finns så måste ni också tro att hat finns.. Och om någon skulle slå till mejj så skulle jag hata både personen och hans handling.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 "Finns det hat så finns det kärlek"-Okänd Så om ni tror att kärlek finns så måste ni också tro att hat finns.. Och om någon skulle slå till mejj så skulle jag hata både personen och hans handling.. Om nån slog till mig så skulle jag inte hata honom. Jag skulle bara slå tillbaka och sen återuppta mit vardagliga liv. Jag menar, det krävs väl lite mer än rallarsving för att man ska hata en person? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Ja ja tror att man kan hate för ja hatar den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Man kan hata självklart, kan man hata Hitler? Ja, självklart det får man. Så värför kan man inte hata vanliga människor. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.