Gäst GOLDEN MAN Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 har du advance lr sp? jag har sp sp äger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Har också sp polarn! B) och a link to the past Redigerat 18 Februari 2004 av Bowser Jr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har också sp.Och spelen Golden Sun,Pokemon ruby och sapphire,DBZ the legacy of goku II,MF,Kriby! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har advance med spelen: sonic Advance, de två tornen, a link to de past, wario ware inc, golden sun, kirby nightmare in dreamland. advancewars 2 och final fantasy. Ska snart på golden sun 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 advance! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) sp äger. mina spel jag har är a link to the past och det där multiplayer spelet som följer med :lol: Redigerat 17 Februari 2004 av GOLDEN MAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 har du advance lr sp? jag har sp sp äger :) Jag har både Advance och SPmina spel är: Goldensun PKMN Ruby Kurukurukururin Yu Gi Ho Dice-Monster Goldensun Lost Age Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har advance, jag tycker att den är snyggare än sp, men sp har ju eget inbyggt lyse så om jag fick välja skulle det nog bli sp, men nu har jag redan ett advance så jag får vänta tills det går sönder eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har advance, jag tycker att den är snyggare än sp, men sp har ju eget inbyggt lyse så om jag fick välja skulle det nog bli sp, men nu har jag redan ett advance så jag får vänta tills det går sönder eller nåt. Jag har en tidning som dom gjorde om Advance så att det var inbyggt lyse.Det kostar 595:- adressen är http://www.gametech.se/ dom har inte byggt färdigt sidan än men titta själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 sp äger. mina spel jag har är a link to the past och det där multiplayer spelet som följer med :lol: Jag har också a link to the past, men jag känner ingen annan som har det så jag kan bara spela singel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Har vanliga gba, tänker inte köpa sp om det inte kommer ut speciella spel till det... Har spelen: pkmn ruby, Golden sun 1/2, Zelda a link to the past, Doom 2, Legacy of goku 1/2, Final Fantasy Tactics Advance, Mario kart Super Circuit, Super mario advance 1, har fler tror jag men kommer inte på.... Har tonvis med gbc/gb spel oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har sp fick det 27/5. sen har jag pokemon ruby,harry potter 2,the sims bustin out och mario kart cirut eller vad det heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg