Hoppa till innehåll

Vad Har Du?

Rekommendera inlägg

Skrivet

SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D

• Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D

jo,ja fattar <_<
Skrivet (redigerat)

jag har Sp och spelen pkmn rubin, kirby nightmare in dreamland, bomberman, mario cart, mario advanse och zelda a link to the past men givetvist ingen att köra multiplayer med efter som jag har klarat/tröttnat på alla spel, min bästa kompis fyller år den 24/2 och ska få ett advance då man han ska köpa pokemon rubin före så jag måste vänta

Redigerat av KNASEN
Skrivet

mina spel e: golden sun 1,2, sonic advance, advance wars 2, mario cart, super mario 2, atlantis, pokemon silver, guld och kristal, spyro, star wars episode II och några andra

• Skapa ny...