Trasheye Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D jo,ja fattar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Advance. Har Super Mario Advance 1 och 2 Pókémon Sapphire A Link to the past+ Four swords. Hahaha jag ska spöa brosan i Four swords. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag har Advance. Men vad är det egentligen för skillnad på sp och advance om jag får fråga? Jag menar tv-spel som tv-spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 sp ahr inbyggd lampa och det är smidigare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag har okså sp....väger bara 650 gram!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Fasst är jätte oskön att hålla i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 (redigerat) jag har Sp och spelen pkmn rubin, kirby nightmare in dreamland, bomberman, mario cart, mario advanse och zelda a link to the past men givetvist ingen att köra multiplayer med efter som jag har klarat/tröttnat på alla spel, min bästa kompis fyller år den 24/2 och ska få ett advance då man han ska köpa pokemon rubin före så jag måste vänta Redigerat 19 Februari 2004 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 0013.tycker du den e oskön att hålla i? och iså fall varför är den det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jag har advance men syrran köpte en sån där flood lights så jag har ljus ändå;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 mina spel e: golden sun 1,2, sonic advance, advance wars 2, mario cart, super mario 2, atlantis, pokemon silver, guld och kristal, spyro, star wars episode II och några andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Mina spel är: Pokemon Sapphire!! Lego football mania!! Sen har jag nio gbc spel(hade gbc först) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg