Kylle Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Har nästan inga raster, hela fredagen är en rast iställe, men jag brukar snacka me kompisar på de raster vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Prata, ibland tricksa med en fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 brukar snacka med kompisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Snacka med folket som man känner, kör lite Vollykick ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Brukar gå runt och snacka med polare men annars hänger jag vid pavven (Fritidsgård) Går du på tynnered? o,o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Klättrar upp på taket och knackar på rektorns fönster ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Går hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Sitter på en bänk vid våra skåp med några brudar och kompisar Har inte raster mer av fem minuters pauser för att hämta matereal sen när vi får "raster" ,hål kallar vi det så drar vi hem till någon, när det rör sig om 1-2 timmars hål Klättrar upp på taket och knackar på rektorns fönster ^^ 3 olika svar, Lågt.. Vi har nu avslöjat att du ljuger om allt.. Men i cafeterian brukar vi spela kort :P, äger alla (host), Vann iaf på ***** och president. Hade ju inte 3 tvåor, och 2 kungar, och alla essen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Spelar dator :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Musiken eller Biljarden. Kan hända att man drar ner på stan och käkar om det inte är någon god mat i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 i högstadiet lekte man iaf. nu gör jag inget. äter choklad. fiser Vad tycker tjejerna om dina intressen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.