Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Tekniskt = nej Estetiskt = Beror på utvecklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Helt klart JA, för jag har ingen HD-TV & om Wii skulle använda det så skulle det bli fult på min TV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Mitt Wii har dålig grafik men min kompis har bra? Alla Wiis har väl samma? ;] Hmm jag har i stort sätt bara sett Wii sports. Där kna jag säga att Mii-gubbarna är lite fula, men annars så är det snyggt. Super Smahs Bros. Melee var ju görsnyggt, så Wii har ju all potential att hålla samma standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Wii är väl typ kompitabelt med PAL tv? eller vad har ingen egen Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Ja . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Ja, rätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Wiis grafik är sämst jämfört med de andra, men grafiken är väl rätt acceptabel, om man har en HDTV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Wii har grym grafik, men PS3 Och Xbox360 har bättre. Men sättet att spela Wii äger PS3 och Xbox360 direkt. Så jag säger JA! Grym grafik?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 kolla in zelda asså f*n vilken grafik.. dock är det till gamecube LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sayn Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Wii har väll bättre grafik än PS2 va? mina vänner säger att den inte har det... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Det tror jag den har. Om du spelar tex Zelda: Twilight Princess på Wii på en platt tv med HDTV upplösning, då blir grafiken riktigt vacker. Om man då jämför med PS2 så har Wii snyggare grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sayn Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 bra :D Zelda 4-ever :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.