Hoppa till innehåll

Mobbad?


Gäst trunks_
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

Om du värkligen blir dissad mobbad och slagen av dina klass kompisar och hela skolan eller nästan finns hhär bra tips:

 

försök inte dissa tillbaka om du inte kna.. kallar dem dej bög/hora skitt i det

 

om nån hotar dej att du ska ge dem penagr eller göra nått du inte vill t ex snatta eller slå dem dej.. gå där ifrån o nästa gång ignonera dem som o du inte ser dem

 

va alltid med någon hälst en kamrat när du ska hämta dina saker från skåppet, det lösser allt! när mobarna ser att du går med en kamratt kan de inte göra nått för de går bara på folk som är själva

 

försk hålla dej nånstans där inte så många ser dej på rasten. typ biblan, ute i gungan eller va dvet jag!? men om de flästa spelar pingis o du går ditt o spelar och e mobbad såkalrt du kan få stryck om du vinenr elelr nått sånt så gå nånannastans.

 

gör det du ska, plugga,plugga,plugga,plugga fast det e skitt jobbigt det hjälper dej när du blir vuxen och skitt i alla andra.

 

efter ett tag när de fattar ".. han skitter i oss fullständigt..." så de börja tycka deta e tråkligt och trötna eller så börjar resten gå på din sida och j*vlas med dem.............

:medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehh... det var väl ett hyfsat tips. Åtminstone om man har ork och tålamod att bara skita i mobbarna helt och hållet.

Själv skulle jag dock aldrig låta någon hålla på sådär med mig. Istället för att sitta ensam vid gungorna (för det ska man väl inte behöva göra heller!?) så tycker jag att man ska vara sig själv och stå upp emot mobbarna istället för att gömma sig.

Om nån j*vlades tillräckligt länge med mig så skulle han få ett rött, knytnävsformat märke i ansiktet som inte skulle gå bort på en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst trunks_

Okeej jag skrev snabbt som in i bomben :o jag såg själv att jag skrev mer än 20 ord fel men pallade inte rätta, dessutom suger jag på skriva o stava! :( så sluta göra de ännu värre ;)

 

:meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...