Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Trodde typ powerlvling va att man köper nån sak (in-game) och dricker den så får man XP :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Asså... det kan ju inte vara roligt att köpa levels... är man så noob så man inte klarar att levla själv och måste betala andra för att göra det åt en.. MIN ÅSIKT: Isf ska man inte spela wow. hela känslan försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandjolt Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag tycker inte att det är fel att ha en powerlevlare ifall att man redan har levlat upp en lvl 60 och inte har tid att levla upp en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 har man inte tid att levla en till 60.. har man inte tid att lira på den heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på? Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert? B) köp inte "level" :huh: det e ju mkt roligare att levla själv annars missar man ju själva spelet.... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på? Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert? B) man kan inte köpa lvls/pengar, alla sånna sidor är scam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Hej, på några sidor där man köper guld står det att man kan köpa lvl-up och då undrar jag hur dem gör så jag jag mer i lvl, måste jag ge dem lösen och det eller har dem ett annat sätt dom gör sånt på? Kan ni nämna nån säker sida där an både kan köpa guld och lvl-up säkert? B) Man Kan , Men vissa är scam ja. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg