Hoppa till innehåll

Zelda


Hedman

Rekommendera inlägg

Nej, inget subforum. Då blir det som sagt näst intill dött i forumen, och dessutom lär subforumen bli rätt döda dom med efter ett tag. Det är klart det är många frågor nu i början, men hur länge tror ni det varar?

 

Om det blir dött i vissa delar av forumen så är det inte för att det finns subforum utan för att det inte finns ngt att skriva om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, inget subforum. Då blir det som sagt näst intill dött i forumen, och dessutom lär subforumen bli rätt döda dom med efter ett tag. Det är klart det är många frågor nu i början, men hur länge tror ni det varar?

 

Frågorna kommer inte att ta slut på flera år, folk frågar fortfarande efter hjälp till spel som The Legend of Zelda wind waker, Animal Crossing, Kingdom Hearts alla gamla spel som folk fortfarande vill ha hjälp med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan bli så som Zwailon säger för det fanns förut ett Zelda subforum till Gameboy advance och Nintendo 64 i början var det aktivt i dem men sen vart det dött i dem.

Men jag tror det kan gå med ett Zelda subforum till Game cube hela GC forumet är översvämmat med Zelda trådar kanske ca 4 st på första sidan är om andra spel eller om Game cube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det lär ju, som jag tidigare sagt, minska något med Zelda frågorna senare. Står fast vid den punkten. Jag menar, om det inte skulle minska, då skulle ju varenda forum vara proppfullt med frågor om alla nya spel som kommit ut? ;)

 

Förstår hur du tänker, men står ändå fast vid att subforum är bra XD

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...