Guggo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Ska inte behövas enligt mig -_- Ord för f*n ! Ord ! Ett spammforum skall inte behövas. *vägrar skriva i spammforumet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 I´ll go with the flow. Denna sektion kommer ändast att ge sidan ett ännu mer oseriöst intryck. Detta kommer även till slut få folk att ge upp sina gruppforum. Jag tänker inte heller skriva i spamm forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Skrev lite i början, men jag insåg att det är patetiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Skrev lite i början, men jag insåg att det är patetiskt... Kom du till den insikten när du insåg att alla andra tyckte så ? ( :) ) Jag håller fullständigt med Mascarpone, sidan ser oseriös ut och ger ett dåligt förstaintryck för nya besökare. "Jaha.... här har de ett spammforum. Alla medlemmar måste vara idioter och spammare, eftersom de absolut måste spamma. De har till och med en egen avdelning för spamm. *lämnar sidan* " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Skrev lite i början, men jag insåg att det är patetiskt... Nej faktiskt inte, det gjorde jag av mig själv.Men jag är gärna med på forumlekar där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Skrev lite i början, men jag insåg att det är patetiskt... Ska jag vara ärlig så tror jag inte att folk bryr sig så mycket om att det finns ett spammforum det är bara vissa som hakar upp sig på en sådan små sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag är förvånad alltså att det är så många som gillar och spamma i forumet. Så många inlägg på så kort tid, aja.. Jag tycker inte det här var en bra ide och jag tänker aldrig skriva där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 jag tycker det kunde bytas ut mot ett forum med typ forumlekar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Asså , om man skriver inlägg i spmforumet får man fuska rank då ? Isåfall tycker jag det är helt fell då kan man ju bara gå in där o spamma sönder bara för att gå upp i rank snabbare?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Asså , om man skriver inlägg i spmforumet får man fuska rank då ? Isåfall tycker jag det är helt fell då kan man ju bara gå in där o spamma sönder bara för att gå upp i rank snabbare?.. Det är just därför som du inte får fuska rank i det underforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Jag är förvånad alltså att det är så många som gillar och spamma i forumet. Så många inlägg på så kort tid, aja.. Jag tycker inte det här var en bra ide och jag tänker aldrig skriva där! Jag tycker också det känns lite onödigt (och omoget) att bara spamma rakt ut sådär. Men det är ju kul om man vill starta forumlekar som inte är tillåtna nånannanstans. Fast jag har själv efter bara ett par inlägg tröttnat på att vara i det forumet. Redigerat 29 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Det finns en tråd där som jag tycker är intressant... The big S and The big Z. B) Annars är det bara skit. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.