Autobahn Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Vad tror ni kommer att hända i Lost? Det är verkligen något skumt med den där ön. Att det finns el och så där.. Vart kommer det ifrån? Angående DHARMA-projektet så är det något slags test. Man ska se hur länge människan orkar trycka på en sån där knapp. Den svarta röken är också ovanligt skum, tror att det är något konstigt kemiskt ämne som släppts löst eller något. Vad tror ni för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 alla dör såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Nja jag tror nog att ön kommer sjunka eller så söutar det lyckligt med att dom blir hittade eller att dom "andra" säger vilken riktlinja man ska åka med båt för att komma undan ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Serien kommer hålla på i evigheter för att manusförfattar aldrig kommer komma på ett bra slut. Finns för många frågar alla tittare vill ha svar på! Dom kanske låter alla dö vem vet, men det skulle väll vara ovanligt tråkigt eller? Vi får väll veta om sisådär 5 år .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Så länge som dom kan tjäna rikligt med pengar på Lost så kommer dom inte att avsluta serien utan dom kommer att fortsätta i all oändlighet och skruva till historien och lägga till massvis med saker bara för att kunna hålla allt flyttande. Detta kommer troligen göra serien helkass men vad bryr sig skaparna om det så länge de kan tjäna på att göra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Selene: Det tror inte jag. De kommer kanske hålla på fram till Säsong 5 som högst. Några av mina kompisar säger att de redan har skapat det sista avsnittet. Btw, vet någon när Lost börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Så länge som dom kan tjäna rikligt med pengar på Lost så kommer dom inte att avsluta serien utan dom kommer att fortsätta i all oändlighet och skruva till historien och lägga till massvis med saker bara för att kunna hålla allt flyttande. Detta kommer troligen göra serien helkass men vad bryr sig skaparna om det så länge de kan tjäna på att göra den. Jag håller med! Det kommer bli en av många serier som var bra från början, men blev bara sämre & sämre & sämre & sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag har kommit på en sak.. Jag skulle ju utföra operationen, och om han gjorde det skulle han komma ifrån ön.. men de är ju på en annan ö nu.. så då tror jag att de kommer åka tillbaka med honom till deras läger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag kan tänka mig att allt bara var en dröm av nån. Vet inte varför, tanken bara dök upp i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag kan tänka mig att allt bara var en dröm av nån. Vet inte varför, tanken bara dök upp i huvudet. Kanske för att Hurley i ett avsnitt hallucinerade om en kille som berättade för honom att allt bara var en dröm, som han hade medans han låg i koma. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Selene: Det tror inte jag. De kommer kanske hålla på fram till Säsong 5 som högst. Några av mina kompisar säger att de redan har skapat det sista avsnittet. Btw, vet någon när Lost börjar igen? Lost kommer börja på 4:an igen i Februari när det börjar i USA igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Alla kommer att dö - Slutet gott, allting gott!! SPOILER! Röken är styrd utav den där mannen med ögonlapp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.