Hoppa till innehåll

Lost


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad tror ni kommer att hända i Lost? Det är verkligen något skumt med den där ön. Att det finns el och så där.. Vart kommer det ifrån?

 

Angående DHARMA-projektet så är det något slags test. Man ska se hur länge människan orkar trycka på en sån där knapp. Den svarta röken är också ovanligt skum, tror att det är något konstigt kemiskt ämne som släppts löst eller något.

 

Vad tror ni för något?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Så länge som dom kan tjäna rikligt med pengar på Lost så kommer dom inte att avsluta serien utan dom kommer att fortsätta i all oändlighet och skruva till historien och lägga till massvis med saker bara för att kunna hålla allt flyttande. Detta kommer troligen göra serien helkass men vad bryr sig skaparna om det så länge de kan tjäna på att göra den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så länge som dom kan tjäna rikligt med pengar på Lost så kommer dom inte att avsluta serien utan dom kommer att fortsätta i all oändlighet och skruva till historien och lägga till massvis med saker bara för att kunna hålla allt flyttande. Detta kommer troligen göra serien helkass men vad bryr sig skaparna om det så länge de kan tjäna på att göra den.

 

Jag håller med! Det kommer bli en av många serier som var bra från början, men blev bara sämre & sämre & sämre & sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan tänka mig att allt bara var en dröm av nån. Vet inte varför, tanken bara dök upp i huvudet.

 

Kanske för att Hurley i ett avsnitt hallucinerade om en kille som berättade för honom att allt bara var en dröm, som han hade medans han låg i koma. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...