Gäst GaaraOfDesert Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början. Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?! Jag peka fingret åt dom :angry: Så dom stack. Sedan kom dom tillbaka igen så jag drog ner rullgardinen. Redigerat 9 Januari 2007 av SaraGBG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Man ska inte döma något spel förrän man har prövat det. Jag tyckte också det verkade töntigt med pokémon också i början. Jag hade en Pokémonbild uppe nyss på datan, så kom några killar å sa: Haha!! Gillar du Pokémon?!?! Det var bra gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inflames Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 där har ni rätt inte ska man behöva bli mobbad för att man gillar ett par figurer själv hoppas jag att jag inte slutar med pkmn men det fins ju vissa som försöker mobba en för att man gillar sånt men det är bara att skita i dom och fortsätta jag fattar inte varför alla har börjat retas bara för ett par figurer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Om man tycker det är töntigt att spela pokemon har man antagligen aldrig spelat det, dessutom, då kan man ju tycka WoW är töntigt också, eftersom det i stort sett går ut på likadana saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apsolut inte vad är det för dumheter???!!!!!!! <_< :angry: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh: Mobbad är när någon retar en flera gånger och inte slutar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Om man tycker det är töntigt att spela pokemon har man antagligen aldrig spelat det, dessutom, då kan man ju tycka WoW är töntigt också, eftersom det i stort sett går ut på likadana saker... både pokemon och WoW suger!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
silverglitter1 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Är du dum elr, Såklart man inte e jag e 12 år och jag AVGUDAR Pokemon!!! asså alla har sina egna intressen och det e lixom iget konstigt med det!!!!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Jag diggar pokémon ganska mycket. Kanske inte serien så mycket då eller serien vara bara bra den försa säsongen sen blev det så jobbigt att se på den. Och pokémon betyder ganska mycket för mej var i den såkallade rätta åldern när pokémon kom och tog världen med storm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh: NEJ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 (redigerat) Jag tycker iaf att man inte är mobbad, man ska kunna gilla något utan att bli retad/mobbad ^^ En av mina msnkonversationer: (och den ungjävlen är 9 år) Redigerat 20 Februari 2007 av Manikku Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 och du svarade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg