Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Pcplayer: Vore bättre om du skrev vad du inte gillade etc, att skriva "Den gillar jag inte" ger ju ingen feedback. Aha , det blev så där konstigt för mig , men sen klickade jag på ctrl + F5 då blev det bra igen! Då var den ju skit snygg!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Stilig logo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Håller med rexxirT ful design och ibland total buggar det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag gillar den nya bannern nu (; Och jag gillar Underlinesen nu :) Nu vet man vad som är länkar ifall man är osäker. Dock saknar jag tiden då fuska dränktes i blått, nu är det bara grått och trist :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Japp den nya bannern nu är snygg. =) Fast håller med reXXirt att det ser mer grått och trist nu. Skulle gärna ha lite färgglada skal att byta med (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Den nya bannern är klart den snyggaste fuska har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Gillar den nya bannern skulle bara vilja byta ut det vita i skalet mot någon blå nyans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cpt_Cross Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Släng upp ett alternativ till den gamla, så kan man välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
apman11 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 f*n kan du inte göra så man kan rösta igen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Ta bort underline på alla länkar så är allt perfekt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Nu är jag van vid det här så jag tycker det ser bra ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kumiki Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 HAHAHAHA :lol: , JAG SER INGET SKILLNAD ATT DEM HAR GJORT NY DESIGN <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.