Hoppa till innehåll

Warrior's Pwnade Av Alla Andra Sorter ?

Inside

Rekommendera inlägg

Ja jag undrar asså kommer Warrior's bli dåliga när TBC kommer ut eller?

För att det är jättemånga om säger att Warrior's kommer bli pwnade av alla andra sorter när TBC kommer ut. Är det verkligen sant eller säger dom bara det för dom ej gillar Warrior's`?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

japp, min tråd med fakta som jag grävt fram har lurat allihopa.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...28&q=70+warrior (mot shadowpriest.. till dom som undrar varför han lyckas critta 5+ ggr i rad så använder han en 30 min CD...)

http://video.google.com/videoplay?docid=-2...35&q=70+warrior (förlorar mot en så gott som odödlig druid)

ge warriors en heal så vore vi "balancerade" :visslar:

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken noob warrior, använde han inte pummel mot prästen? Herregud, jag kan ta alla klasser med recklessnes, det var bara han som var noob.

Och man ska också va MS specc för alla helar klasser. f*n heller att warrior kommer suga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Donken, shadow-speccade priests är bäst i 1vs1. Vad jag vet så är warriors bra mot vissa klasser när de har vissa speccs. Förutom det så spelar gear en väldigt stor roll. Jag som rogue får spö av en warrior i wrath, men kan med lite tur ta ner en som bara är blå-gearad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Det är det dem är bäst på.

också det som warriors på forumen säger vi är sämst på, säker på att du är en warrior? kanske du är en maskerad warlock :rolleyes:

så länge man inte har en pocket-healer me sig 24/7 så...

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det dem är bäst på.

Det är du som har smittat dem, när dem vet att du är en lv60 warrior så vet dem inte vem de ska lyssna på.

En välspelad warrior kan ta alla klasser, även frost mage som är det värsta nästan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag litar mest på DonKeN,

DonKeN: Jag har ej smittats, det är många på Wow som säger det.

Men nu vet jag vad jag ska göra för gubbe...

En Gnome Warrior Male.

Vad tycker ni jag ska ha 2 svärd / 1 Svärd med sköld / Tvåhand's svärd.

Redigerat av Foxy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...