LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 sköt upp en ganska stor raket med en batman fasttejpad på in i en balkong..lol balkongen var vit och blev helt svart på ena sidan..;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Jag och en kompis satte en raket i hans pepparkakshus :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 drack för mycket öl och rom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 drack för mycket öl och rom... Nåt sånt för mej med bara att jag var tvungen att gå hem efter festen.. Ouch.. x( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag fick nästan vårt gräs att brinna p.g.a en smällare xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Vet en kul grej man kan göra: sätt fyr på en mini raket och kasta ner den i vattnet bara. Stubinen kommer INTE att slockna och raketen vrålar fram en bit under ytan och smäller så att vatten flyger åt alla håll. :D Min kompis och jag skulle avfyra en airbomb men den välte och raketen ´for iväg åt mitt och kompisens håll så den small ca 5 m ifrån oss :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Hände inget speciellt i år vilket var lite trist. Något tjuvlarm gick igång p.g.a raket in i bil, dock inte min. Blir bara förbannad på alla dessa jäkla småungar som springer omkring. Man tittar åt ett hål, tänder på "kulan" och kastar iväg den. Plötsligt står det en liten unge där, och så får man fetaste utskällningen av föräldrarna. Koppla ungarna i koppel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) När vi kastade smällare så kom det två personer och en hund förbi, en av dom sa: "En smällare till och jag släpper hunden!" Jag hatar sådana personer... >:( Redigerat 7 Januari 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Hållde en assa liten raket i handen och tände på den men när snöret hadde brunnit up till raketen hände inget ...Men helt plöstligt sprängdes den i handen och Mina öron pep som in i h*lvete:P pipet gick över sen:P Raketen va välldigt liten och va meningen att man skulle avfyra den från handen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 (redigerat) Tejpat fast små raketer vid leksaksbilar tänt på och kollat om dom kom nånvart. Det gjorde dom inte. Fast bilen sprängdes ^^ Redigerat 8 Januari 2007 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.