Hoppa till innehåll

Konstiga Saker Ni Gjort På Ny År


NossLoad

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Vet en kul grej man kan göra: sätt fyr på en mini raket och kasta ner den i vattnet bara. Stubinen kommer INTE att slockna och raketen vrålar fram en bit under ytan och smäller så att vatten flyger åt alla håll. :D

 

Min kompis och jag skulle avfyra en airbomb men den välte och raketen ´for iväg åt mitt och kompisens håll så den small ca 5 m ifrån oss :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände inget speciellt i år vilket var lite trist. Något tjuvlarm gick igång p.g.a raket in i bil, dock inte min. Blir bara förbannad på alla dessa jäkla småungar som springer omkring. Man tittar åt ett hål, tänder på "kulan" och kastar iväg den. Plötsligt står det en liten unge där, och så får man fetaste utskällningen av föräldrarna.

Koppla ungarna i koppel!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hållde en assa liten raket i handen och tände på den men när snöret hadde brunnit up till raketen hände inget ...Men helt plöstligt sprängdes den i handen och Mina öron pep som in i h*lvete:P pipet gick över sen:P

 

 

Raketen va välldigt liten och va meningen att man skulle avfyra den från handen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...