Hoppa till innehåll

Avrättningen Av Saddam Hussein


incognito
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst VilmerDaKing

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

EDIT: reast han före <_<

Redigerat av VilmerDaKing
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

Tja i fall om man ska tänka ditt perspektiv. Du ville bara att det värsta skulle hända Saddam, så då förstår jag inte hur du kan vara glad över att han fick dödstraff. Att få dö en snabb och enkel död, speciellt när man inte är så ung är inget bra straff. Men att sitta inne i fängelse resten av livet och tänka på vad han har gjort, det är ett hårt straff.

Att döda en annan människa, även om det är en brottsling, leder bara till mer våld.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

Exactly! Att sitta inne i en mörk, sunkig isoleringscell och få en måltid om dagen i resten av sitt liv är väl värre än döden? Plus att han blir tvungen att deala med ångesten och alla skuldkänslor som naturligt kommer med sådana handlingar som Saddam utförde. Någon gång kommer dom, även om han anser att han gjort helt rätt och inte känner någon skuld överhuvudtaget. Han är ju trots allt människa.

 

Förresten, hur skulle Saddam kunna rymma, Donken? Även om han lyckades så skulle han tillslut hittas upp igen. Och sen så tror jag att säkerheten på det stället där han skulle sättas in på skulle vara maximal. Rymningssäkert, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Jayzmo, flera av Saddams anhängare fick sitta i fängelse och sedan rymde. Tror du inte Saddam skulle kunna göra det?

Jag tycker det var bra att han avrättades, han är en **** stövel, varför ska han inte dö när han själv dödat? Han ska få smaka på sin egna medicin!

 

Men det händer aldrig förstår ni! Jo jag håller med! Men det där straffet kommer aldrig fram! Raest, såklart man är bättre om man avrättar en mördare. Alltså ni vet inte vad han har ställt till med! Det är lätt för er och säga att han inte borde få dödsstraff, han band fast människor på raketer och sköt iväg dem!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

dödsstraff... så onödigt, "smaka på sin egen medicin", han dör, och? han känner ju inte av det. han ska låsas fast i en stol och låta honom titta på "my little pony" hela dagarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker faktist att han borde få dödsstraff för att om han nu skulle få fängelse straff så skulle det sluta med att hans anhängar hotar med att döda okända människor för hans frihet osv...

 

ne de säkrast är att få död på honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...