JonteFire2 Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 denna julen fick jag ett ps2 och i samma paket så fanns buzz! - the big quiz också fick jag tony hawk - american wasteland fast det bytte jag ut till harry potter 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Önskade mig inte något spel eftersom att jag redan har alla PS2-spel som är värda att ha än så länge, enligt mig alltså. Så jag fick inget spel heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic159 Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Jag fick eye toy play sports och min syrra fick Dancing stage max inklusive dansmatta :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Sly 3: Honor Among Thieves och Guitar Hero II. Det sistnämnda har man tillbringat många speltimmar med. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 singsta anthems med 2 mikrofoner sedan köpte vi (vi tyckte det va så kul) svenska hits och pop fick också svampbobfilmen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zinzoo Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 fick pes 6 och buzz the big quiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 fifa 07 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Jag har inte playstation men vill ha ett... Fick inget mina föräldrar säger att de inte vill vi ska ha ett tv-spel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Lol, varför inte Shadow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg