Hoppa till innehåll

Guide Till Art Money


yoadee

Rekommendera inlägg

  • Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ehh, fattar ingeting, som den här på den sista bilden:

 

 

"ändra detta til så mycket pengar du vill ha på alla värden du"

 

 

konstig mening? Ja fattar någonting av gudien? Till steg 3...

 

stav fel förlåt jag menar att du ser den rutan som e markerad med svart du skall trycka på den ja på alla värden du har där sen så ändrar du tex till 9999 då ska du ha 9999 av det du ville ändra på spelet men du måste skriva samma i alla värden Redigerat av yoadee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på mig kommer det jätte många numer fram, vad ska jag göra?

 

 

 

BTW: jag har jättttttttttteeeeeemånga rader som jag måste ändra value till 4, kan man inte bara ta alla och sen ändra value till det man har, jag kan visa en pic!

 

 

http://img244.imageshack.us/my.php?image=namnlssv0.jpg

Redigerat av AdaM.oo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men palla med det här, du berättar inget bra och har texten före bilderna :S Kan inte någon annan skriva en bra guide??

 

verkar som du förstått helt fel du kan itne hacka habbo lol du måste ha exempel pengar innan du kan ändra och du har inte gjort som jag sagt... du skall ju filtrera tills det är ungefär 3 st kvar har jag sagt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag har mynt, jag köpte en sak för 1 mynt, och hur filterar jag bort dom då? Och du hade ju bara en... :student: :student: :bah:

 

 

Det här har jag gjort,

 

Jag gjorde som du sa till 5, då letade den och det var då jag köpte något för 1 mynt. Var det inte rätt? :rolleyes:

Redigerat av AdaM.oo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

errm nej... du kan inte hacka habbo har jag ju sagt...

och jag har ju sagt att man ska filtrera till det är runt 3 kvar och vrför har du ändrat namnet value 4 du ska ju göra so som jag visat... filtrera när d e typ 3 kvar så flytta över alla och byta till så mycket du vill ha BTW så måste du ju typ ha 6-9 mynt innan d går elelr mindre elelr kanske mer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...