admin Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra. Även om det är du som äger gruppforumet så är det ju inte meningen att du skall betala det själv i så fall. Ordna en insamling bland gruppmedlemmarna så går det fort att få ihop summan. Alla gruppforum och föremål bygger på att alla som är del av gruppforumet skall vara med och betala och det är därefter priserna är satta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra. Det kan jag förstå, men det är inte så många medlemmar som är rika på fuska mynt här på fuska. Sedan vill inte alla lägga ut flera hundra fuska mynt på ett GF, sedan är inte alla aktiva i ett GF. Vissa kanske sparar till annat, så det går inte i hop sig. Speciellt när ägaren till GF:et måste köpa till fler platser och gruppikon, för att förbättra sitt GF. Jag tycker inte ens att det borde kosta, man ska kunna ha hur många medlemmar som helst i sitt gruppforum, så dessa ”fler platser” föremålen gillar inte jag. De kostar mycket och man får bara 5 platser mer. Varför måste GF vara begränsade? Desto fler desto roligare är det ju. Redigerat 3 Januari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Gruppikonen kanske kunde vara lite större på höjden? Det går knappt att få till något när den är så liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra. Vi säger att du är med i ett GF med 25 platser. Var och en betalar 300 FM, vips så har du råd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Detta var bra förbättringar utav gruppforumen. Det enda som är synd är att föremålen är så dyra. Men som sagt, tror du alla är villiga att betala summan? Det ska vara gratis och fritt att vara medlem i ett gruppforum. Sedan har inte alla 300 fuska mynt och några andra kanske sparar till andra föremål i affären. Visst man kan ju skicka in nyheter och sådant för att få sitt GF att snurra, men till sist så tröttnar man på att skicka in nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Dolphin finns mycket mer sätt än att skicka in nyheter och så. Kolla in extralänken och be dem i gruppforumet hjälpa dig genom att tipsa sina vänner om din extralänk? Är ni 25 så räcker det att varje person får ihop 60 UK och ni är uppe i 1500 UK och kan växla in dessa till FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Gruppikonen kanske kunde vara lite större på höjden? Det går knappt att få till något när den är så liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag tycker att dom kunde vara typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Kan man ha flera gruppikoner, eller bara en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 tror man bara kan ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) jag tycker att dom kunde vara typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett Varför måste allting handla om status? Varför inte satsa på mer kvantitet, desto fler GF det finns, desto större är chansen att man hittar ett man verkligen tycker om. @admin: Jo men som sagt, alla är inte så bra på att sprida extralänken. Och för mig tar det tre kvart eller upp till en timme att få 60 - 100 unika klick. Dom som vill tipsa, dem har säkerligen ett liv också. Redigerat 3 Januari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag tycker att dom kunde vara typ 15*70 och dolphin det ska ju kosta lite tycker jag annars skulle det ju finnas typ 100 gruppforum och då skulle det ju inte vara någe speciellt att ha ett Håller med Dolphin allt här på fuska är så status inriktat. Vilket gör att allt blir omölig pga bland annat jätte höga fm priser för exakt allt på sidan. Och bara för att det är få GF:s betyder ju det inte att dom som har råd till GF:s gör ett bra GF därför vore det bättre om det fanns fler att välja på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.