purjo Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 "En berättelse om hur spel förstör ungdomar och vuxna. Per, Hans och Kalle är tre vänner som bestämmer sig för att spela kort en kväll... Vem vinner och vem dör?"-De som har gjort filmen! Den är mkt roligt! Kolla å se^^ (hur fasen lät de egrnligen?"kolla å se" lol^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Hhahahaah den var konstig och rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 LOL, Mmmm väldigt strange asså fast kul ändå. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Sköna killar... "Par i CSN...Triss i bankkort" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Haha den va kul ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Haha Skönfilm ! :D DU fuskar ju ! Men det gör jag ju varje gång! aa , just det.. Så klockrent! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Haha mysko :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Err... hmm, vet inte vad jag ska säga mer än WEERRIDD! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Vadå Weird? Den e ju Azz bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Hehe, rolika kommentarer. Ex1.Ilite tilltugg :D Ex2.Du fuskar ju. Men det roliga var ju "ajj du dödar mig " när han slår med en plast flaska :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Ajj Du dödar mig ju Ja dör ju ! :D Kan inte sluta se den ! ;D Så j*vla bra ! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.