Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 det kanske kan vara bra med subforum i spelsubforumen så man ser till vilken konsoll? skriver man ett inlägg om att man vill ha hjälp med t.ex zelda till nintendo 64 så kanske nån svarar rätt men till fel konsoll? Fast när det gäller gta forumet så tkr jag det blir jobbigt efteersom jag e så trött på att höra om moddar och sånt när jag har det på ps2 och det kanske blir bråk ifall detta kommer upp: Vilket e bäst att ha gta till, ps2 eller pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Det som var förr var bättre. Men kanske när man vänjer sig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Kommer ju att ta ett tag att vänja sig, men det har blivit mycket bättre. Gillar speciellt Spelforumet, eftersom det blir enklare att hitta forumen till dessa spel nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Skol och intresse forumen gick bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Skol och intresse forumen gick bort? o: varför då? dom kan väll gö subforum i allmänt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Ska man kommentera så. Jag tycker inte om den nya omflytten. Anledningen är att den förvirrar mig. Visserligen har jag inte blivit van det än. Men tyvärr så gillade jag den gamla uppdelningen bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Gillade den gamla mycket mer än den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Klart man inte gillar något som känns ovant, men om ett tag så kommer man vara van och då kommer man gilla det här. Innan var det alldeles för många forum och sidan var väldigt lång och man fick scrolla hit och dit och leta om man var ny. Nu är det mycket mer kompakt och så lite så man t.om. enkelt kan läsa igenom alla forum för att välja det man letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jättebra jobb! Tycker det är bra att du tagit fort en del forum också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Mycket bättre. Som du säger är det mycket lättare att hitta, och det är skönt att framsidan av forumet inte är så stort. En bra flytt, och förhoppningsvis kan fler spelforum läggas till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tycker det har blivit bra men en sak tycker jag är dålig och det är att fuska.se forumet ligger längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag tycker det har blivit bra men en sak tycker jag är dålig och det är att fuska.se forumet ligger längst ner. Eftersom det inte diskuteras särskilt mycket här (mest nyheter som tas upp) så spelar det väl ingen större roll. Känns mer viktigt att forumen som används är lättast att komma åt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.