Gäst newnameguy Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 En fråga bara :) Vart ska man posta om övriga spel... Man kan ju inte posta i Spelforumet -.- Jag menar inte konsol, utan annat spel. Gäller PC forumet för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 En liten förvarning hade inte vart fel innan omflytten, inte bra att vara en förvirrad moderator. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Blir lite snurrig :blink: ;) :) men det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 blev lite snurrig, fast det är absolut mycket bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Snyggt, ser mycket "Cleanare" ut :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Känns som allting har försvunnit. Har typ bara GFen kvar :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Helt okej egentligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Bra , dock känns det som att folk kommer hålla sig utanför spelforumet..Men visst snyggt o bra är det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Sorry admin, men jag är inte nöjd. Ni kanske tycker att det har lyckats och blivit bättre men inte jag. Det är ju mycket svårare att hitta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Sorry admin, men jag är inte nöjd. Ni kanske tycker att det har lyckats och blivit bättre men inte jag. Det är ju mycket svårare att hitta nu. Det är snarare enklare, dock tar det en stund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Nu när jag har lärt mej vart sakerna ligger igen så tycker jag att den här "omflytten" blev riktigt lyckad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 (redigerat) Tycker det var tåkigt att de tog bort "sport delen". Redigerat 17 Januari 2007 av SpoWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.