Guggo Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 Det är bara att luta sig tillbaka och bevittna spektaklet.Tyvärr så är de ju fortfarande en del av samhället, vilket betyder att det i slutändan kommer påverka oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 November 2011 Rapport Dela Skrivet 11 November 2011 på våran får man bara E/G på ett prov som man är borta den dagen, om man inte är borta pga skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellisen19 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag brukar bli lite förskyld när mina fötter är kalla. [: Ska prova att äta en hel tandkrämstub nu! ... xD O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag brukar bli lite förskyld när mina fötter är kalla. [: Ska prova att äta en hel tandkrämstub nu! ... xD O.oAvråder dig att göra det då man kan bli väldigt sjuk av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag tror inte du klarar att äta en hel tub med tandkräm, och som Derf säger, du lär bli väldigt sjuk av det, potentiellt dö om du inte kommer iväg till sjukhus tillräckligt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Det är inte farligt att äta tandkräm, beror bara lite på vilket märke det är på den. Äter du pepsodent kan du må riktigt dåligt. Men kläm i dig en tub Colgate så får du bara lite feber och kan va hemma :-))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Det är inte farligt att äta tandkräm, beror bara lite på vilket märke det är på den. Äter du pepsodent kan du må riktigt dåligt. Men kläm i dig en tub Colgate så får du bara lite feber och kan va hemma :-)))Har du erfarenhet eller? Jag tänkte att det inte är direkt de nyttigaste sakerna i en tandkrämstub och det är ändå rätt stora kvantiteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Flour finns väl i alla (?) tandkrämer, och det är ju giftigt. http://www.fluoridealert.org/toothpaste.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Flour finns väl i alla (?) tandkrämer, och det är ju giftigt. http://www.fluoridealert.org/toothpaste.htmSka man vara noggrann så är det fluorid (F-) som finns i tandkräm. Hade det varit fluor (F2) hade de flesta dött bara av att borsta tänderna. Fluorid är visserligen betydligt mindre farlig men precis som du säger ändå giftig då kroppen inte använder fluorid och har svårt att ta ta hand om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Ah, ok. Det är väl mest farligt för barn då antar jag, vilket länken antyder. Dock tror jag inte att en vuxen skulle må särskilt bra av att äta en hel tub tandkräm heller. Fine, man kanske inte dör, men ändå. Sjukt ovärt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag har inte dött iallafall, ät på bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 29 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2012 Jag åt två matskedar tandkräm en gång, väldigt äckligt var det men dagen efter så hade jag feber och förkylning, varade i en vecka. Kan vara en ren slump dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.