Gäst Moonwall Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) nee, ja tycker 45 sekunder var bra. då finns de ju lite tid att titta igenom inläggen innan nåt nytt kommer. men det är ju på test. Redigerat 14 Januari 2007 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Bra :D men hoppas inte några spammers kommer & förstör så att det byts tillbaks till 45 sek <_< jag märker inte så många spammers, vi för se om det blir mer med 20sekunders regeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Grymt bra admin, hade knappt något kvar av inbox'en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Jag gillar att det blir mer utrymme för att ladda upp filer och att man kan ha fler PM nu. Men jag är lite skeptisk till att sänka floodkontrollen, det lär med allra största förmodan, leda till mer "skit inlägg". Redigerat 14 Januari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det här var ju jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Det där med Floodkontrollen är skit bra! Fuska.se tar inte längre nästan 1 minut från sitt liv för att man ska få skriva nästa skit inlägg / tråd lr nåt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Heureka!!!! Det var därför jag slapp vänta varje gång jag hade skrivit klart ett inlägg! Redigerat 14 Januari 2007 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Låter ju assa bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Mycket bra admin, har hunnit av att märka allt men det blir bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Bra! 20 sekunder är precis perfekt, ungefär så lång tid tar det att hitta nåt kul ämne man vill skriva i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Låter ju assa bra! Ja, nu kan du spamma skiten ur oss allihopa!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.