Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Som många vet så är det blåsigt och riktigt dåligt väder om dagarna men hur är det hos er just nu?

Själv så blåser det ganska mycket här i Nynäshamn, blir lite korta strömavbrott också.

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Vi förlorade strömmen en gång men den kom snabbt tillbaka. Vinden är inte jättestark här i Skåne men det var antagligen tillräckligt för att blåsa ner ett stort träd i centrum. För övrigt sitter min lillasyster fast i Göteborg tillsammans med faster, farmor och kusin och kommer inte hem pågrund av förseningarna i tågtrafiken.

Redigerat av Ripto
Gäst Szellerie
Skrivet (redigerat)

Inget har hänt här i Nordmaling utanför Umeå förutom att det snöat oavbrutet i 2 dygn snart. Okej, det har inget med orkanen att göra men ändå :P

Redigerat av Szellerie
Gäst Pcplayer
Skrivet

Nu blåser det inte mycket men förut blåste det väldigt mycket , en 9 årig pojke fick ett falande träd på sig i motala och omkom , fy f*n va hemskt..:(

Skrivet

Här har det blåsit för fullt, min polares mamma i Nynäshamn fick ett träd inblåst i huset. Själv hade jag båda fönstren hemma hos mig på vid gavel, när jag kom in snöade/slaskade (snö och regn) i mitt rum.

Mitt skivställ blev drabbat av vinden också. DubbelCDn med Ramones åkte i golvet.

Skrivet

Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse.

Så att du slapp traska iväg till skolan eller skulle mista internetuppkoppling?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...