Hedman Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Som många vet så är det blåsigt och riktigt dåligt väder om dagarna men hur är det hos er just nu? Själv så blåser det ganska mycket här i Nynäshamn, blir lite korta strömavbrott också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 samma här det, blåser som bara den och innan hadde vi ingen ström Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Vi förlorade strömmen en gång men den kom snabbt tillbaka. Vinden är inte jättestark här i Skåne men det var antagligen tillräckligt för att blåsa ner ett stort träd i centrum. För övrigt sitter min lillasyster fast i Göteborg tillsammans med faster, farmor och kusin och kommer inte hem pågrund av förseningarna i tågtrafiken. Redigerat 14 Januari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Här vad det ganska stormit i morse men har lugnat ner sig nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Inget har hänt här i Nordmaling utanför Umeå förutom att det snöat oavbrutet i 2 dygn snart. Okej, det har inget med orkanen att göra men ändå :P Redigerat 14 Januari 2007 av Szellerie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Nu blåser det inte mycket men förut blåste det väldigt mycket , en 9 årig pojke fick ett falande träd på sig i motala och omkom , fy f*n va hemskt..:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Här har det blåsit för fullt, min polares mamma i Nynäshamn fick ett träd inblåst i huset. Själv hade jag båda fönstren hemma hos mig på vid gavel, när jag kom in snöade/slaskade (snö och regn) i mitt rum. Mitt skivställ blev drabbat av vinden också. DubbelCDn med Ramones åkte i golvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Inte hänt något i Skellefteå. Har varit sol här de flesta dagarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Hoppades på att det skulle bli värre. :( f*n vilken besvikelse. Så att du slapp traska iväg till skolan eller skulle mista internetuppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Håller stormen på fortfarande? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Blåser ovanligt mycket här , dock inte alls lika mycket som igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.