pokefan1 Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 HeHe^^ rätt snuskig tråd men.... Öh?... Vad trodde du då, raggningsrepliker är snuskiga! :huh: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Mitt träd behöver slå rot någonstans innan midnatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomten Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 " Snygga strumpor, ska vi hångla? " Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 fy fan vad du luktar svett, häng med till mig och duscha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Ska vi leka Brandkår? Du håller slangen, Jag sprutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 What about this.. Bruden.. ska du med hem o dammsuga? Du suger, jag tömmer påsen. N1 :D Hehe denn da. Hur vill du ha dina ägg imorgon? Stekta eller befruktade? lol.Hahaha :) Ska vi leka Brandkår? Du håller slangen, Jag sprutar.Den e ju epic ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Jag har inte läst alla men denna tycker jag är en av de bästa: Vill du följa med mig hem och leka brandbil? Du tjuter och jag sprutar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 Raggningsrepliker? Mjo testa och gå fram till en tjej och säg någon av dessa och förberedd er på en pung spark.. amatörer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 6 April 2011 Rapport Dela Skrivet 6 April 2011 ^Du har ingen humor. Tror inte folk faktiskt går fram till en tjej och drar en sån linje direkt, om nu inte är full som fan eller nåt. OT: Jag har tappat bort mitt nummer, kan jag få ditt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 8 April 2011 Rapport Dela Skrivet 8 April 2011 "Tjena baby, vill du klämma mig på pungen?" B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Öh?... Vad trodde du då, raggningsrepliker är snuskiga! :huh: :blink: ^ Forever alone! " Snygga strumpor, ska vi hångla? "Då får du nog schyssta b-rudar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 han ska vt hem ill mig och spela kinect (nakna) hon visst han vad snygg du är hon ska vi kn... bara skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.