Crys Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 lul, jag såg på ett annat forum (jag är smyg förädare) att där fanns en tråd om raggningsrepliker. Som var riktig poulär, så nu undrar jag vilka ni tkr är dem bästa ? Själv har jag en jag tkr är överskön ; Han : Ska vi sticka hem till mig och kn*lla & dricka saft ? Hon : Eh nej ? Han : Vadå, gillar du inte saft :o lol :P den va skoj-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 (redigerat) Hos dig eller mig? Eller: Ska vi ha snöbollskrig? Funkade för mig. Redigerat 24 Januari 2007 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
putte-93 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 några stycken: kom och sätt dig i knäet så ska du få åka hiss. vrid upp kjolen så ska ja sätta ett skott i ägglådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Han: Tror du på kärlek vid första ögonkastet? För annars kan jag gå förbi dig igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 "Tja liraru WoW?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 (redigerat) EDIT Redigerat 1 Februari 2007 av Moonwall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Ska du följa med hem och testa sängfjädrarna? x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 LOL! =D den här då!? Tjena! *nicka* jag heter ***** och kom igåh det! du kommer skrika det inatt ;) eller f*n också! min magiska klocka har gått sönder! den säger att du inte har några byxor på dig!! =( .... *picka på klockan och kolla* .... .... .... .... ....aha!! den går 2 H försent! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Pröva denna: Ska vi hem till mej och lira lite CS??? Funkar garanterat. B) Hehe xD En tjej i min klass ville att jag skulle lära henne cs :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Dessa da.. Slicka på fingret och gnugga det lätt på personen och sen lätt på dig själv.... Nå, vad säger du ska vi ta av oss de här våta kläderna? Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld. De kläderna passar dig...men de gör sig bättre på mitt golv. Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Hon: Har du hört den om snoppen? Han: Nej? Hon: Dra ner gylfen då så ska jag dra den. :D Kommer inte på några andra för tilfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.