Hoppa till innehåll

Level 60-70?


Crys
 Dela

Rekommendera inlägg

Dom som legat på lvl 60 ett tag har nog rätt så mycket rested bonus då får man ca 1500-3000 exp per mob och för nästan alla quest får man 9800 -15550 exp . Vissa quest tar också bara ca 5-10min ,fast ändå samma mängd av exp.

 

Är lvl 61 nu , kommer troligen att lvla upp i eget tempo ,kommer inte stressa till lvl 70. Håller på att spara till Epic Mount också . Och efter som att man får 2G per quest +nån sak ibland(ca 2-10G till venon) så får man ihop rätt så bra med pengar.

 

100-200 per dag? Jag grindade Twilling's i Silithus i typ 3-4 timmar så fick jag typ 25g :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Dom som legat på lvl 60 ett tag har nog rätt så mycket rested bonus då får man ca 1500-3000 exp per mob och för nästan alla quest får man 9800 -15550 exp . Vissa quest tar också bara ca 5-10min ,fast ändå samma mängd av exp.

 

Är lvl 61 nu , kommer troligen att lvla upp i eget tempo ,kommer inte stressa till lvl 70. Håller på att spara till Epic Mount också . Och efter som att man får 2G per quest +nån sak ibland(ca 2-10G till venon) så får man ihop rätt så bra med pengar.

 

Förstår dig, aja. Jag tror Blizzard nångång kommer nerfa dropraten på mobsen eftersom det är så enkelt nu. Liksom droppas det gröna items så får jag lika mycket pengar som jag nog skulle fått i ah om jag säljer till vendor. Så därför orkar jag inte sticka till Azeroth längre =) Jag sticker till Azeroth bara om jag behöver warriorskill!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara som en not så gick jag upp en halv level i Hellfire Citadel: Blood Furnace med min hunter igår, så så svårt verkar det verkligen inte.

Fast min main är min Paladin just nu, försöker få den till 60 och sticka till Outland så snabbt som möjligt. :D

Redigerat av Snake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men alla Quest kan väl inte vara så lätta.

 

Just nu är dem det tycker jag, och det är lättare för att det är mycket folk runt om kring så man kan haka på med folk och så om man är i knipa så kommer någon alltid och hjälper en..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara som en not så gick jag upp en halv level i Hellfire Citadel: Blood Furnace med min hunter igår, så så svårt verkar det verkligen inte.

Fast min main är min Paladin just nu, försöker få den till 60 och sticka till Outland så snabbt som möjligt. :D

 

Va du rested? ock hur lång tid tar en hel Hellfire Citadel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag var rested. :)

Hellfire Citadel: Blood Furnace tog väl lite över en timma, men vi hade lite problem med gruppen också, en som var med var sjuk och orkade inte hålla på, och tanken var tvungen att sticka sen, så vi fick gå ut och summona folk och sånt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...