Hoppa till innehåll

Level 60-70?


Crys
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Man behöver ju inte exakt 500.000 exp för varje level.

 

jag utgår från 500k * 10 per level, sen runt 50-100k extra per level.

så runt 6 miljoner, så hur räknar du?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 79
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Och jag som var stolt över att äntligen dingat 61...

 

Körde /who 69-70 kommandot på min server (mazrigos pvp) och till min förvåning fick jag se att redan hade tio stycken kommit till lvl 70. Har också sett en druid med flying form och en mage med en netherdragon. Har man inte mycket att göra och får hjälp av sin guild antar jag att det inte är så svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom som legat på lvl 60 ett tag har nog rätt så mycket rested bonus då får man ca 1500-3000 exp per mob och för nästan alla quest får man 9800 -15550 exp . Vissa quest tar också bara ca 5-10min ,fast ändå samma mängd av exp.

 

Är lvl 61 nu , kommer troligen att lvla upp i eget tempo ,kommer inte stressa till lvl 70. Håller på att spara till Epic Mount också . Och efter som att man får 2G per quest +nån sak ibland(ca 2-10G till venon) så får man ihop rätt så bra med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom som legat på lvl 60 ett tag har nog rätt så mycket rested bonus då får man ca 1500-3000 exp per mob och för nästan alla quest får man 9800 -15550 exp . Vissa quest tar också bara ca 5-10min ,fast ändå samma mängd av exp.

 

Är lvl 61 nu , kommer troligen att lvla upp i eget tempo ,kommer inte stressa till lvl 70. Håller på att spara till Epic Mount också . Och efter som att man får 2G per quest +nån sak ibland(ca 2-10G till venon) så får man ihop rätt så bra med pengar.

 

Man fick ingen rested bonus :) Jag sammlade ihop 100-200guld per dag och det räckte till en epicmount tillslut :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Dom som legat på lvl 60 ett tag har nog rätt så mycket rested bonus då får man ca 1500-3000 exp per mob och för nästan alla quest får man 9800 -15550 exp . Vissa quest tar också bara ca 5-10min ,fast ändå samma mängd av exp.

 

 

 

 

folk hittar på för mycket alltså.

 

en mob: 500-600/1000-1200 xp

quest: 9500-13000.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...