Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

idag glömde ja att ta med mina pengar till skolan, skulle dra till stan å köpa de direkt men ja orkade inte dra hem o sen tebax till stan :S så kan ni visa nåra bilder på draenei/blood elves? :P eller på andra nya saker :D några lv 60+ saker kanske, outlands? tack :P

Skrivet

Hur många timmar tog det för dig att bli 61 ?

EN DAG?! Jag har bara någon bar kvar och jag har lvlat min 60 nu i typ totalt 2 timmar. Men har dock inte spelat så mycket idag. WoW Alltså =) <_<

Skrivet

en enda bild har skickats.. kan ni inte göra en egen tråd för å snacka om tiden å bli lv 60-61? snälla skicka flera bilder :D

Skrivet

Va hos en polare och kollade på det idag.. Blood Elfs ser lite bögiga ut, och deras dans är lika dan (sorry för utrycket, det gäller bara killarna, tjejerna e det inget fel på :P) Draenai borde kapa av sina bläckfisk armar :P Annars värkar TBC Coolt..

Skrivet

Va hos en polare och kollade på det idag.. Blood Elfs ser lite bögiga ut, och deras dans är lika dan (sorry för utrycket, det gäller bara killarna, tjejerna e det inget fel på :P) Draenai borde kapa av sina bläckfisk armar :P Annars värkar TBC Coolt..

BE dans är ju Napoleon Dynamite! ^^
  • Skapa ny...